به نظر می رسد پتنت جدید نینتندو به بهبود Mini-Map در Splatoon 3 اشاره دارد

به نظر می رسد پتنت جدید نینتندو به بهبود Mini-Map در Splatoon 3 اشاره دارد

مدتی است که جزئیات بازی Splatoon 3 ناچیز بوده است، اما با توجه به اینکه انتظار می رود این بازی در سال جاری عرضه شود، بدیهی است که تمایل زیادی برای اطلاعات جدید وجود دارد. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد برخی از آن‌ها به دلیل حق اختراع اخیر نینتندو که توسط استفان توتیلو از Axios در توییتر مشاهده شده است، پدیدار شده است.

 

این پتنت بر روی پیشرفت‌هایی متمرکز شده است که در نقشه‌های کوچک درون بازی انجام شده است، که عمدتاً حول محور تغییر پویا دیدگاه‌های دوربین بر اساس نحوه پیشرفت مسابقه است و نه تنها بازیکن، بلکه موارد مفید یا مناطق مجاور را نیز برجسته می‌کند.

 

 Splatoon در هیچ جای پتنت با نام ذکر نشده است، اما عملکرد مینی نقشه و رابط کاربری که توضیح داده شده است با Splatoon 3 بسیار مطابقت دارد، در حالی که همانطور که نینتندو لایف اشاره کرد، ارجاعاتی به "جوهر" و "رنگ" نیز وجود دارد. به احتمال زیاد، اینها تغییراتی هستند که نینتندو حداقل در نظر گرفته است در Splatoon 3 ایجاد کند، اگرچه همانطور که همیشه در مورد پتنت ها صادق است، هیچ تضمینی وجود ندارد که این امر قطعاً محقق شود.

 

جالب اینجاست که در دسامبر سال گذشته، دسته دیگری از پتنت های ثبت شده توسط نینتندو، جزئیات احتمالی گیم پلی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild  را فاش کرد.

 

بازیSplatoon 3  دارای یک پنجره راه اندازی تابستان 2022 است، اما با توجه به کمبود به روز رسانی از سوی نینتندو، چند علامت سوال در مورد اینکه آیا می تواند به آن هدف برسد وجود دارد به خصوص با توجه به اینکه Switch اکنون یک نسخه انحصاری تابستانی دیگر با Xenoblade Chronicles 3 دارد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو به نظر می رسد پتنت جدید نینتندو به بهبود Mini-Map در Splatoon 3 اشاره دارد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/a6a0

خبرنامه بازی ها

گالری